Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/29220
Title: Wspołczesne koncepcje marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwami w Polsce. Wyniki badań
Other Titles: Сучасні маркетингові концепції в управлінні підприємствами в Польщі. Результати досліджень
Authors: Wojnarowska, H.
Bibliographic description (Ukraine): Wojnarowska H. Wspołczesne koncepcje marketingowe w zarządzaniu przedsiębiorstwami w Polsce. Wyniki badań / H. Wojnarowska // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 36–41. – Bibliografia: 4 tytułów.
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: концепції маркетингу
партнерський маркетинг
програми лояльності
koncepcje marketingowe
marketing partnerski
programy lojalnościowe
Abstract: Одним із важливих аспектів цього дослідження є виявлення думки польських керівників великих і середніх підприємств щодо їх ставлення до маркетингових концепцій управління підприємством. У статті відображено результати дослідження оцінки менеджерів щодо використання або відмови від використання концепцій на основі негативної оцінки або відсутності реальних можливостей. Автор поглиблено проаналізувала маркетингові концепції управління, із врахуванням широкого спектра характеристик підприємств і їх цільових ринків. Дослідження підтверджують низький рівень знань польських керівників великих і середніх підприємств щодо зазначених концепцій. Jednym z ważnych aspektów badawczych jest rozpoznanie opinii managerów polskich dużych i średnich przedsiębiorstw odnośnie ich stosunku do marketingowych koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem. Zebrane w toku badań opinie menedżerów są konsekwencją stosowania koncepcji bądź zaniechania ich wdrażania, w oparciu o negatywną ocenę bądź brak realnych możliwości. Próba dokonania pogłębionej analizy marketingowych koncepcji zarządzania uwzględniającej szerokie spektrum cech przedsiębiorstw i obsługiwanych przez nie rynków, w zamierzeniu stanowić miała bardzo ważny aspekt badań. Wyniki badań nieco rozczarowują. Głównym tego powodem jest relatywnie słaba znajomość tych koncepcji wśród menedżerów polskich dużych i średnich przedsiębiorstw.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/29220
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2014. – №811

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
006_036_041.pdf172.76 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.