Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/28859
Title: Особливості формування бренду Львова
Authors: Процик, І. С.
Гевко, О. Я.
Bibliographic description (Ukraine): Процик І. С. Особливості формування бренду Львова / І. С. Процик, О. Я. Гевко // Проблеми управління зовнішньоекономічною та митною діяльністю в умовах європейської інтеграції України : тези доповідей ІІ Міжнародного науково-практичного симпозіуму, 24 квітня 2015 року, Львів, до 50-річчя Інженерно-економічного факультету Львівської політехніки / Національний університет “Львівська політехніка”, Навчально-науковий інститут економіки і менеджменту, Кафедра зовнішньоекономічної та митної діяльності, Кафедра менеджменту і міжнародного підприємництва. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – С. 68. – Бібліографія: 4 назви.
Issue Date: 2015
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/28859
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми управління зовнішньоекономічною та митною діяльністю в умовах європейської інтеграції України. – 2015 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
064_068_068.pdf99.47 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.