Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/284
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗанько І. М.-
dc.date.accessioned2009-09-03T11:11:00Z-
dc.date.available2009-09-03T11:11:00Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationЗанько І. М. Місце та роль класифікатора з асортименту в діяльності дистрибуційних компаній / І. М. Занько // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 605 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 79–83. – Бібліографія: 6 назв.uk
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/284-
dc.description.abstractРозглянуто методи класифікації з асортименту, проведений аналіз з врахуванням таких факторів, як час, необхідність та розвиток. На основі розгляду розроблено метод класифікації з асортименту для дистрибуторської компанії. In the articles considered methods of classification are on an assortment, an analysis is conducted taking into account such factors as time, necessity and development. On the basis of the conducted consideration the method of classification is developed on an assortment for a distribyutornoy company.uk
dc.publisherВидавництво Національного університету "Львівська політехніка"uk
dc.titleМісце та роль класифікатора з асортименту в діяльності дистрибуційних компанійuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2007. – №605

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf268.87 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.