Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/27795
Title: Методичні засади покращення засвоєння матеріалу та підвищення успішності методами активних компонентів електронної дисципліни
Other Titles: Methodical principles improvement mastering and increasing of success of the training by methods of active components electronic discipline
Authors: Чайківська, Р. Т.
Чайківський, Т. В.
Bibliographic description (Ukraine): Чайківська Р. Т. Методичні засади покращення засвоєння матеріалу та підвищення успішності методами активних компонентів електронної дисципліни / Р. Т. Чайківська, Т. В. Чайківський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 803 : Інформатизація вищого навчального закладу. – С. 86–90. – Бібліографія: 4 назви.
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: завдання
самопідготовка
відгук
оцінка
assignment
self-study
feedback
grade
Abstract: Описано інноваційні технології та методи дистанційного навчання, запропоновані до системи навчання студентів та викладення матеріалу з метою покращення освітнього процесу. Описано способи використання активної частини електронної дисципліни для покращення засвоєння матеріалу студентами та їх успішності. Основну увагу звернено на ті активні компоненти електронної дисципліни, які вимагають зворотного зв’язку. The introduction of innovative technologies and methods in distance learning system for training students and presentation of the material in order to improve the educational process. These methods use active part e- course to improve the learning of students and their success. Special attention paid to those active components electronic disciplines that require feedback.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/27795
Content type: Article
Appears in Collections:Інформатизація вищого навчального закладу. – 2014. – № 803

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
015_086_090.pdf198.52 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.