https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/27795
Title: | Методичні засади покращення засвоєння матеріалу та підвищення успішності методами активних компонентів електронної дисципліни |
Other Titles: | Methodical principles improvement mastering and increasing of success of the training by methods of active components electronic discipline |
Authors: | Чайківська, Р. Т. Чайківський, Т. В. |
Bibliographic description (Ukraine): | Чайківська Р. Т. Методичні засади покращення засвоєння матеріалу та підвищення успішності методами активних компонентів електронної дисципліни / Р. Т. Чайківська, Т. В. Чайківський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 803 : Інформатизація вищого навчального закладу. – С. 86–90. – Бібліографія: 4 назви. |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Видавництво Львівської політехніки |
Keywords: | завдання самопідготовка відгук оцінка assignment self-study feedback grade |
Abstract: | Описано інноваційні технології та методи дистанційного навчання, запропоновані до системи навчання студентів та викладення матеріалу з метою покращення освітнього процесу. Описано способи використання активної частини електронної дисципліни для покращення засвоєння матеріалу студентами та їх успішності. Основну увагу звернено на ті активні компоненти електронної дисципліни, які вимагають зворотного зв’язку. The introduction of innovative technologies and methods in distance learning system for training students and presentation of the material in order to improve the educational process. These methods use active part e- course to improve the learning of students and their success. Special attention paid to those active components electronic disciplines that require feedback. |
URI: | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/27795 |
Content type: | Article |
Appears in Collections: | Інформатизація вищого навчального закладу. – 2014. – № 803 |
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
015_086_090.pdf | 198.52 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.