DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Тишик, І. Я. | - |
dc.contributor.author | Совин, Я. Р. | - |
dc.date.accessioned | 2015-06-03T09:08:51Z | - |
dc.date.available | 2015-06-03T09:08:51Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Тишик І. Я. Підвищення точності часової локалізації імпульсних сигналів зондування / І. Я. Тишик, Я. Р. Совин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 802 : Автоматика, вимірювання та керування. – С. 65–70. – Бібліографія: 8 назв. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/27618 | - |
dc.description.abstract | Для підвищення точності часової локалізації відбитих імпульсних сигналів
зондування запропоновано здійснювати їх опрацювання безпосередньо у часо-частотній
(вейвлет) області. Показано, що таке подання дає змогу якісно оцінювати час
надходження відбитих сигналів на тлі завад. Наведено результати моделювання
відбитих імпульсних сигналів у часовій та вейвлет-областях й оцінку похибок. For the improvement of time accuracy localizing for the reflected pulse sounding signals
is proposed with purposeit their process in a time-frequency (wavelet) domain directly. It is
shown that such presentation allows qualitatively to estimate time for the reflected pulse
sounding in noise conditions. The results of design for the reflected pulse signals into a time
and wavelet domains are resulted, an estimation is given to the errors. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво Львівської політехніки | uk_UA |
dc.subject | імпульсний сигнал | uk_UA |
dc.subject | часо-частотна область | uk_UA |
dc.subject | вейвлет-перетворення | uk_UA |
dc.subject | завадостійкість | uk_UA |
dc.subject | pulse signal | uk_UA |
dc.subject | time-frequency domain | uk_UA |
dc.subject | wavelet transform | uk_UA |
dc.subject | noise robustness | uk_UA |
dc.title | Підвищення точності часової локалізації імпульсних сигналів зондування | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Автоматика, вимірювання та керування. – 2014. – №802
|