Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/2756
Title: Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності підприємств у формуванні їх збутової політики
Authors: Дудяк, Р. П.
Бугіль, C. Я.
Дудяк, О. Р.
Bibliographic description (Ukraine): Дудяк Р. П. Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності підприємств у формуванні їх збутової політики / Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль, О. Р. Дудяк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 649 : Логістика. – С. 268–275. – Бібліографія: 10 назв.
Issue Date: 2009
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Keywords: маркетингові комунікації
чинники конкурентоспроможності
marketing communication
factors of competitiveness
Abstract: Досліджено особливості впливу та взаємозв’язку чинників конкурентоспроможності з використанням елементів маркетингової комунікації, логістики збуту, фінансово-кредитного та інвестиційно-інноваційного забезпечення формування у збутовій діяльності підприємств. Розглянуто чинники конкурентоспроможності та їх роль у діяльності підприємств у збутовій політиці, намічено шляхи підвищення ефективності підприємств в Україні. In the article the features of influencing and intercommunication of factors of competitiveness are explored with the use of elements of marketing communication, logistic of sale, financial-credit and innovative investment providing of forming in sale activity of enterprises. The factors of competitiveness and role are considered in activity of enterprises in a sale policy, the ways of increase of efficiency of enterprises are set in Ukraine.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2756
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2009. – №649

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
37.pdf172.77 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.