Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/2741
Title: Стратегічний аналіз маркетингового потенціалу підприємства
Authors: Мороз, Л. А.
Лебідь, Т. В.
Bibliographic description (Ukraine): Мороз Л. А. Стратегічний аналіз маркетингового потенціалу підприємства / Л. А. Мороз, Т. В. Лебідь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 649 : Логістика. – С. 214–220. – Бібліографія: 11 назв.
Issue Date: 2009
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Keywords: потенціал підприємства
стратегічний аналіз
potential of enterprise
strategic analysis
Abstract: Досліджено поняття потенціалу підприємства та його елементів. Розглянуто маркетингові фактори, які формують потенціал підприємства. Проаналізовано підходи до визначення стратегічного аналізу та основних його напрямків. Запропоновано основні етапи стратегічного аналізу маркетингового потенціалу підприємства. Проаналізовано можливий вплив факторів макросередовища на стан маркетингових нематеріальних активів, а також можливі сильні та слабкі ознаки підприємства, що визначають його маркетинговий потенціал. Probed the concept of potential of enterprise and his elements is сonsidered marketings factors which form potential of еnterprise. Approaches are analysed to determination of strategic analysis and his basic directions. The basic stages of strategic analysis of marketing potential of enterprise are offered. Possible influence of factors of macroenvironment is analysed on the state of marketings immaterial assets, and аlso strong and weak sides are possible enterprises which determine his marketing potential.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2741
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2009. – №649

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30.pdf197.32 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.