Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/2721
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПодольчак, Н. Ю.-
dc.date.accessioned2010-03-05T15:27:43Z-
dc.date.available2010-03-05T15:27:43Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationПодольчак Н. Ю. Врахування ризику в оцінюванні соціально-економічної ефективності мотивування менеджерів маркетингових підрозділів машинобудівних підприємств / Н. Ю. Подольчак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 649 : Логістика. – С. 235–244. – Бібліографія: 9 назв.uk
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2721-
dc.description.abstractНауково обґрунтовано необхідність врахування фактора ризику в оцінюванні соціально-економічної ефективності мотивування менеджерів маркетингових підрозділів машинобудівних підприємств. Запропоновано методичний підхід до формування індексу мотивованості менеджерів з врахуванням ризику, як важливого індикатора соціально-економічної ефективності діяльності підприємства. Розроблено прикладені рекомендації застосування розробленого індексу мотивованості менеджерів маркетингових підрозділів у діяльності підприємств. In the article was researched the necessity of considering the risk factor in evaluation of social-economic efficiency of manager motivation of marketing department of machine-building enterprises. Author proposed the methodical approaches of forming of index of manager motivation considering risk as a main indicator of social-economic efficiency evaluation of machine-building enterprises activity. It was elaborated the applied recommendation using the index of manager motivation of marketing department in enterprises activity.uk
dc.language.isouauk
dc.publisherВидавництво Національного університету "Львівська політехніка"uk
dc.subjectсоціально-економічна ефективністьuk
dc.subjectіндекс мотивованостіuk
dc.subjectsocial-economic efficiencyuk
dc.subjectindicator of evaluationuk
dc.titleВрахування ризику в оцінюванні соціально-економічної ефективності мотивування менеджерів маркетингових підрозділів машинобудівних підприємствuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Логістика. – 2009. – №649

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
33.pdf225.12 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.