Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/2719
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛеонова, С. В.-
dc.date.accessioned2010-03-05T15:00:08Z-
dc.date.available2010-03-05T15:00:08Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЛеонова С. В. Маркетингове забезпечення капіталізації людського потенціалу машинобудівного підприємства / С. В. Леонова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 649 : Логістика. – С. 90–96. – Бібліографія: 9 назв.uk
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2719-
dc.description.abstractОбґрунтовано стратегічні завдання внутрішнього маркетингу людських засобів, який використовується як інструмент капіталізації людського потенціалу машинобудівного підприємства. Strategic tasks of the internal marketing of human facilities, which is used as an instrument of capitalization of human potential of machine-building enterprise are grounded.uk
dc.language.isouauk
dc.publisherВидавництво Національного університету "Львівська політехніка"uk
dc.subjectмаркетинг людських засобівuk
dc.subjectкапіталізації людського потенціалуuk
dc.subjectmarketing of human facilitiesuk
dc.subjectcapitalization of human potentialuk
dc.titleМаркетингове забезпечення капіталізації людського потенціалу машинобудівного підприємстваuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Логістика. – 2009. – №649

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf203.78 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.