Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/27154
Title: Corporative culture of higher educational establishment - means of identification in educational services market
Authors: Tarasiuk, Liudmyla
Lishchyna, Valerii
Bibliographic description (Ukraine): Tarasiuk L. Corporative culture of higher educational establishment - means of identification in educational services market / Liudmyla Tarasiuk, Valerii Lishchyna // Економіка і менеджмент : матеріали ІIІ Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2013, 21–23 листопада 2013 р., Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 210–211. – (4-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et artibus"). – Bibliography: 2 titles.
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: corporative culture
higher educational establishment
identification
corporative identity
values
standards of behavior
development strategy of higher educational establishment
Abstract: The article deals with the necessity of corporative culture formation of higher educational establishments in conditions of educational services transfomation to the needs of market economy.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/27154
Content type: Article
Appears in Collections:Економіка і менеджмент (EM-2013 ). – 2013 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
081-210-211.pdf228.29 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.