Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/27083
Title: Marketing Strategy Effectiveness in the System of Value-Based Management
Authors: Koval, Zorjana
Bibliographic description (Ukraine): Koval Z. Marketing Strategy Effectiveness in the System of Value-Based Management / Zorjana Koval // Економіка і менеджмент : матеріали ІIІ Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2013, 21–23 листопада 2013 р., Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 172–173. – (4-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et artibus"). – Bibliography: 3 titles.
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: efficiency of marketing strategy
cost-oriented enterprise
methods of evaluation of efficiency of marketing strategy of the cost-oriented enterprise
Abstract: In the article possibilities of application and essence of methods of evaluation of efficiency of marketings strategies are considered taking into account the cost orientation of enterprises. The features of application of these methods are marked in the case of the cost-oriented management, and also their classification is developed.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/27083
Content type: Article
Appears in Collections:Економіка і менеджмент (EM-2013 ). – 2013 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
065-172-173.pdf212.98 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.