Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/2707
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦиран, Я.-
dc.date.accessioned2010-03-05T14:44:10Z-
dc.date.available2010-03-05T14:44:10Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЦиран Я. Інтеграційний зв’язок між задоволенням клієнта та його лояльністю / Я. Циран // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 649 : Логістика. – С. 138–144. – Бібліографія: 16 назв.uk
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2707-
dc.description.abstractДосліджено істотність зв’язку між задоволенням клієнта та його лояльністю. Ідентифіковано проблеми оцінювання такого зв’язку та прогнозного розрахунку. Структуровано складові лояльності клієнта та описано вплив на них характеру ринку. The importance of connection between satisfaction of client and his loyalty is investigated. The problems of evaluation of such connection and prognosis calculation are identified. The constituents of loyalty of client are structured and influence on them of market character is described.uk
dc.language.isouauk
dc.publisherВидавництво Національного університету "Львівська політехніка"uk
dc.subjectскладові лояльності клієнтаuk
dc.subjectхарактеру ринкуuk
dc.subjectloyalty of clientuk
dc.subjectmarket characteruk
dc.titleІнтеграційний зв’язок між задоволенням клієнта та його лояльністюuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Логістика. – 2009. – №649

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20.pdf209.08 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.