Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/26969
Title: Інклюзивна освіта на периферії Львівщини: практика та тенденції розвитку
Authors: Федан, Ярослав
Bibliographic description (Ukraine): Федан Я. Інклюзивна освіта на периферії Львівщини: практика та тенденції розвитку / Ярослав Федан // Право та психологія : матеріали І Міжнародної конференції молодих вчених LPS-2013, 21–23 листопада 2013 року, Україна, Львів / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – С. 56-57. – (4-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки "Litteris et Artibus"). – Бібліографія: 1 назва.
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: inclusive education
inclusive school
secondary school
disabled
Lviv region peripherals
Abstract: The results of the expert survey which determined the effectiveness of the CEI in Lviv on the implementation of inclusive education model. The level of readiness of schools to implement inclusive education model, as would be helped humanize school relations and ensure equal access to education for all children. Investigated the main problems facing the development of inclusion on the periphery of Lviv and assessed the importance of various measures to improve the education of children – invalids. Ways effective implementation study inclusion.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/26969
Content type: Article
Appears in Collections:Право та психологія (LPS-2013). – 2013 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
024-056-057.pdf312.19 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.