Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/2675
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБілан, О. В.-
dc.date.accessioned2010-03-02T20:50:54Z-
dc.date.available2010-03-02T20:50:54Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationБілан О. В. Стратегії марки в секторі В2В / О. В. Білан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 649 : Логістика. – С. 3–8. – Бібліографія: 20 назв.uk
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2675-
dc.description.abstractНа основі вивчення національної і зарубіжної літератури досліджено тa узагальнено підходи відомих вчених щодо класифікації стратегії марки. Обгрунтовано доцільність застосування стратегії марки вітчизняними промисловими підприємствами. Подано фактори, необхідні при виборі підприємством відповідної стратегії марки в секторі В2В. On the basis of study of national and foreign literature investigational and generalized approaches of the known scientists in relation to classification of strategies of brand. Grounded expedience of application of strategy of brand by domestic industrial enterprises. In the article factors are given necessary at a choice the enterprise of the proper strategy of brand in the В2В.uk
dc.language.isouauk
dc.publisherВидавництво Національного університету "Львівська політехніка"uk
dc.subjectстратегії маркиuk
dc.subjectсектор В2Вuk
dc.subjectstrategies of branduk
dc.subjectsector of В2Вuk
dc.titleСтратегії марки в секторі В2В.uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Логістика. – 2009. – №649

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
01.pdf174.41 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.