Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/26311
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСавіцька, О. П.-
dc.contributor.authorСавіцька, Н. В.-
dc.date.accessioned2015-02-24T10:30:27Z-
dc.date.available2015-02-24T10:30:27Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСавіцька О. П. Теоретико-методичні аспекти оцінки конкурентоспроможності суб’єктів туристичної індустрії / О. П. Савіцька, Н. В. Савіцька // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 776 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 154–163. – Бібліографія: 26 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/26311-
dc.description.abstractРозкрито сутність поняття “конкурентоспроможність підприємства”. Наведено перелік суб’єктів туристичної індустрії, охарактеризовано функції підприємницької діяльності в туризмі, від повноти виконання яких залежить конкурентоспроможність суб’єктів туристичної індустрії. Проаналізовано методику оцінки конкурентоспроможності в туризмі на макрорівні. Розглянуто різні підходи науковців до оцінки конкурентоспроможності суб’єктів туристичної індустрії. Охарактеризовано суть та види конкурентних переваг, окреслено фактори, що визначають конкурентоспроможність турпродукту. Узагальнено підходи до оцінювання конкурентоспроможності в туризмі на мікрорівні. Наведено напрями підвищення конкурентоспроможності підприємств туристичної індустрії на перспективу. The article describes the essence of the concept of “competitiveness of enterprises”. Here is presented the list of subjects of the tourist industry, is characterized by a function of entrepreneurial activity in tourism from the plenitude of implementation of which depends upon competitiveness of the subjects of the tourist industry. Estimation is analyzed competitiveness in tourism at the macro level. We discussed the different approaches of the scientists to assess competitiveness of subjects of the tourist industry. The nature and types of competitive advantages are characterized the factors determining the competitiveness of tourism products are outlined. The approaches to an estimation of competitiveness in tourism at the micro level are summarized. The directions of increasing competitiveness of the enterprises of the tourism industry for the future are presented.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectсуб’єкти туристичної індустріїuk_UA
dc.subjectтуристична послугаuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectрейтингuk_UA
dc.subjectіндекс глобальної конкурентоспроможностіuk_UA
dc.subjectфактори конкурентних перевагuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectthe subjects of the tourist industryuk_UA
dc.subjecttourist serviceuk_UA
dc.subjectcompetitive advantagesuk_UA
dc.subjectthe rating of global competitiveness indexuk_UA
dc.subjectthe factors of competitive advantageuk_UA
dc.titleТеоретико-методичні аспекти оцінки конкурентоспроможності суб’єктів туристичної індустріїuk_UA
dc.title.alternativeThe theoretical-methodological aspects of assessing the competitiveness of the tourism industryuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2013. – №776

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
25-154-163.pdf232.93 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.