Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/26287
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоваль, З. О.-
dc.date.accessioned2015-02-20T13:59:16Z-
dc.date.available2015-02-20T13:59:16Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКоваль З. О. Соціоекологічний підхід до формування та оцінювання ефективності маркетингових стратегій підприємств з вартісно-орієнтованим управління / З. О. Коваль // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2013. – № 776 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 33–38. – Бібліографія: 5 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/26287-
dc.description.abstractДосліджено місце і роль соціоекологічних аспектів у формуванні та оцінюванні ефективності маркетингових стратегій, а також проаналізовано можливості, переваги і недоліки застосування соціоекологічного підходу до формування і оцінювання ефективності таких стратегій вартісно-орієнтованих підприємств. The article examines the place and role socioekological aspects in the development and evaluation of the effectiveness of marketing strategies, and analyzes the possible advantages and disadvantages of socioekological approach to the development and evaluation of the effectiveness of these strategies cost-oriented enterprises.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectсоціоекологічний підхідuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectефективність маркетингових стратегійuk_UA
dc.subjectвартісно-орієнтоване управління підприємствомuk_UA
dc.subjectsocioekological approachuk_UA
dc.subjectmarketing strategiesuk_UA
dc.subjectmarketing strategies effectivenessuk_UA
dc.subjectvalue-oriented managementuk_UA
dc.titleСоціоекологічний підхід до формування та оцінювання ефективності маркетингових стратегій підприємств з вартісно-орієнтованим управлінняuk_UA
dc.title.alternativeSocioekological approach to formation and evaluation of the effectiveness of marketing strategies companies of the value-oriented managementuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2013. – №776

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7-33-38.pdf175.89 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.