Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/26085
Title: The importance of the client in forming marketing policy of communications in the market of hotel services
Other Titles: Цінність клієнта при формуванні маркетингової політики комунікацій на ринку готельних послуг
Authors: Pavlenko, I. G.
Bibliographic description (Ukraine): Pavlenko I. G. The importance of the client in forming marketing policy of communications in the market of hotel services / I. G. Pavlenko // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 779 : Проблеми економіки і управління. – С. 84–91. – Bibliography: 11 titles.
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: hotel
communication
policy
customer
relationship marketing
responsive group of consumers
готель
комунікація
політика
споживач
маркетинг взаємовідносин
контактна аудиторія
Abstract: A complex of hotel product promotion is reviewed, the distribution of responsive group of consumers in the relationship marketing is characterized; stages, models of behavioral responses of buyers and the formation of communication goals are specified in the article. Розглянуто комплекс просування готельного продукту, охарактеризовано розподіл контактної аудиторії при маркетингу взаємовідносин, зазначено стадії, моделі поведінкових реакцій покупців та формування комунікаційних цілей.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/26085
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2014. – №779

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14-84-91.pdf169.92 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.