Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/26080
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKuzjo, N. E.-
dc.contributor.authorKosar, N. S.-
dc.date.accessioned2015-01-23T11:05:16Z-
dc.date.available2015-01-23T11:05:16Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationKuzjo N. E. The use of economic-mathematical modeling and modern technologies in the optimization of enterprise's marketing distribution policy / N. E. Kuzjo, N. S. Kosar // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 779 : Проблеми економіки і управління. – С. 60–68. – Bibliography: 15 titles.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/26080-
dc.description.abstractThe basic approaches of distribution channels formation of enterprise are analyzed, the stages of sale channel strategy development are studied. The modern trends of sales channels development related to direct marketing are analysed. The processes of development, maintaining and usage of customers, suppliers and mediators databases are considered in order to establish and develop contacts with them, advantages and disadvantages of the databases usage are overviewed. The appropriateness of economic-mathematical modeling usage to optimize marketing distribution policies is justified. Проаналізовано основні підходи до формування каналів розподілу продукції підприємства, досліджено етапи розроблення стратегії каналу збуту. Проаналізовано сучасні тенденції у розвитку каналів збуту, які пов’язані з прямим маркетингом. Розглянуто процеси розроблення, ведення та використання баз даних покупців, постачальників та посередників з метою встановлення та розвитку контактів з ними, недоліки та переваги використання баз даних. Обґрунтовано доцільність використання економіко-математичного моделювання для оптимізації маркетингової політики розподілу.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectmarketing distribution policyuk_UA
dc.subjectdistribution channelsuk_UA
dc.subjectdirect marketinguk_UA
dc.subjectdatabasesuk_UA
dc.subjecteconomic-mathematical methods and modelsuk_UA
dc.subjectмаркетингова політика розподілуuk_UA
dc.subjectканали розподілуuk_UA
dc.subjectпрямий маркетингuk_UA
dc.subjectбази данихuk_UA
dc.subjectекономіко-математичні методи і моделіuk_UA
dc.titleThe use of economic-mathematical modeling and modern technologies in the optimization of enterprise's marketing distribution policyuk_UA
dc.title.alternativeВикористання економіко-математичного моделювання та сучасних технологій в оптимізації маркетингової політики розподілу продукції підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2014. – №779

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11-60-68.pdf301.03 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.