Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/25904
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРешетілова, Т. Б.-
dc.contributor.authorНіколаєва, В. К.-
dc.date.accessioned2015-01-14T15:50:46Z-
dc.date.available2015-01-14T15:50:46Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationРешетілова Т. Б. Методологія прогнозування споживчої інноваційності / Т. Б. Решетілова, В. К. Ніколаєва // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 464–469. – Бібліографія: 14 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25904-
dc.description.abstractНа основі аналізу тенденцій поведінки споживачів встановлено, що сучасний споживач готовий вступати у комунікацію з підприємством на етапі створення інноваційного товару. Для визначення атрибутів інноваційних товарів досліджено композиційний та декомпозиційний підходи, проаналізовано їх особливості та обмеження у застосуванні. Обґрунтована доцільність поєднання обох підходів для визначення атрибутів інноваційного товару. Запропонована послі- довність використання декомпозиційного та композиційного підходів для визначення споживчих переваг інноваційного товару. Based on the trend analysis of consumer behavior it is found that the modern consumer is willing to engage in communication with the enterprise at the stage of creation the innovation products. The compositional and decompositional approaches for defining the innovation products attributes are explored, it’s characteristics and limitations are analyzed. The necessity of combining both approaches for defining the innovation products attributes is justified. The sequence of using the decompositional and compositional approaches for determining the customer preferences of consumer innovations is proposed.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectінноваційний товарuk_UA
dc.subjectатрибути товаруuk_UA
dc.subjectструктура споживчих перевагuk_UA
dc.subjectinnovation productuk_UA
dc.subjectproduct attributesuk_UA
dc.subjectthe structure of consumer preferencesuk_UA
dc.titleМетодологія прогнозування споживчої інноваційностіuk_UA
dc.title.alternativeThe methodology of prediction the consumer innovativenessuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2012. – № 749

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
83-464-469.pdf204.63 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.