Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/25879
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯновські, A. M.-
dc.date.accessioned2015-01-14T15:37:26Z-
dc.date.available2015-01-14T15:37:26Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЯновські А. М. Результативність організації в контексті маркетингу відносин / A. M. Яновські // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 333–340. – Бібліографія: 32 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25879-
dc.description.abstractПочатками вимірювання результативності варто вважати момент, коли Ф.В. Тейлор розробив свою чотирикрокову програму. Хоча окремі його тези залишаються такими ж актуальними, як і двісті років тому, сьогодні людська істота не є більше додатком до машини. Ця стаття є спробою проаналізувати стан наукових знань у контексті результативності системи маркетингу відносин, особливо беручи до уваги таланти, в сучасному їх розумінні як осіб з найвищим рівнем компетентності. Такий тип особистості є джерелом інноваційності, креатив- ності, що особливо важливо в службах маркетингу сучасних міжнародних організацій. The beginnings of effectiveness measurement should be inquired, when F.W. Taylor constructed his four step program. Although, some of his theses are as actual as two hundred years ago, today, the human being is no longer a machine appendix. This article it is the attempt to analyze the state of scientific knowledge in the context of effectiveness in the relationship marketing system, particularly taking into considerations talents, understood today as highest level competency persons. This kind of individuals is the source of innovations and creativity, what is extremely important in the marketing departments of temporary global organizations.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectрезультативністьuk_UA
dc.subjectзв’язкиuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectуправління талантамиuk_UA
dc.subjecteffectivenessuk_UA
dc.subjectrelationuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjecttalent managementuk_UA
dc.titleРезультативність організації в контексті маркетингу відносинuk_UA
dc.title.alternativeThe organizational effectiveness in the context of relationship marketinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2012. – № 749

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
61-333-340.pdf194.51 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.