Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/25867
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУгольков, Є. О.-
dc.date.accessioned2015-01-14T15:34:09Z-
dc.date.available2015-01-14T15:34:09Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationУгольков Є.О.Маркетингові дослідження як джерело інформації для оцінки успішності діяльності підприємства / Є. О. Угольков // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 294–298. – Бібліографія: 8 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25867-
dc.description.abstractНаведено детальну класифікацію показників результативності, ефективності та економності, які найчастіше використовуються у діяльності підприємства. Згруповано показники ефективності за основними сферами діяльності підприємства. На основі аналізу можливості використання методів маркетингових досліджень для кількісної та якісної оцінки показників ефективності, виявлено важливе значення маркетингових досліджень застосування для забезпечення успішності діяльності підприємства. The article contains a detailed classification of the indicator of results, efficiency and frugality, commonly used in the enterprise. A grouping of the efficiency indicators for the main areas of business activity is performed. Important role of application of marketing research to ensure the success of the company is revealed basing on the analysis of the possibilities of using methods of marketing research for quantitative and qualitative evaluating the efficiency.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectуспішністьuk_UA
dc.subjectрезультативністьuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectекономністьuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.subjectsuccessuk_UA
dc.subjectresultsuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjectfrugalityuk_UA
dc.subjectmarketing researchuk_UA
dc.titleМаркетингові дослідження як джерело інформації для оцінки успішності діяльності підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeMarketing research as a source of information for evaluating the success of enterpriseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2012. – № 749

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
54-294-298.pdf171.93 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.