Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/25861
Title: Соціальна відповідальність бізнесу – польська ринкова упередженість
Other Titles: The corporate social responsibility – Рolish marketing bias
Authors: Яновські, А. М.
Bibliographic description (Ukraine): Яновські А. М. Соціальна відповідальність бізнесу – польська ринкова упередженість / A. M. Яновські // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 524–529. – Бібліографія: 33 назви.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: соціальна відповідальність бізнесу
результативність
податкова система
маркетинг
corporate social responsibility
effectiveness
tax system
marketing
Abstract: Подано результати поточного стану наукових досягнень у сфері знань про соціальну відповідальність бізнесу у контексті ринково-орієнтованої організаційної практики у Польщі. Визначена невідповідність між науковим розумінням соціальної відповідальності бізнесу та існуючими інститутами. Подано історію концепції соціально відповідального бізнесу та її май- бутні перспективи відповідно до висновків про подальший розвиток польського ринку. The article consists of the results of a temporary state of corporate social responsibility knowledge scientific achievements in the context of market oriented organizational practice in Poland. The main aim of this paper is to indicate the discord between scientific understanding of the CSR and the institutional one. There is in the article, the history of the CSR conception and its future perspectives according to the conclusions for polish marketing development.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25861
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2012. – № 749

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
93-524-529.pdf182.72 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.