Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/25849
Title: Стратегічні детермінати збутової політики на ринку уніфікованої продукції
Other Titles: Strategic market determinaty compatible products
Authors: Лорві, І. Ф.
Bibliographic description (Ukraine): Лорві І. Ф. Стратегічні детермінати збутової політики на ринку уніфікованої продукції / І. Ф. Лорві // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 557–560. – Бібліографія: 6 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: уніфікація
уніфікація товарного асортименту
уніфікований товар
чинники впливу на ринок
стратегія
unification
standardization product lines
unified product
impacts on market
strategy
Abstract: Досліджено сутність уніфікованої продукції, визначено вигоди уніфікації як для підприємств, так і для споживачів, а також висвітлено стратегії реалізації уніфікованої продукції. The article examines the nature of unified products defined benefit unify both businesses and consumers, as well as highlight the strategies of unified products.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25849
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2012. – № 749

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
98-557-560.pdf185.31 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.