Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/25845
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПоплавська, Ж. В.-
dc.contributor.authorМихальчишин, Н. Л.-
dc.date.accessioned2015-01-14T15:26:58Z-
dc.date.available2015-01-14T15:26:58Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПоплавська Ж. В. Формування умов конкурентності за видами господарської діяльності / Ж. В. Поплавська, Н. Л. Михальчишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 66–70. – Бібліографія: 8 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25845-
dc.description.abstractЗдійснено наукові дослідження з метою виявлення умов конкурентності в діяльності суб’єктів господарювання, оскільки в переважній більшості наукових досліджень конкуренції на товарних ринках до уваги беруться ринкові показники, а не особливості господарської діяльності підприємств, які за своєю поведінкою відображають наявність чи відсутність конкуренції на ринку. З огляду на це у статті розглянуто поняття “умови конкурентності” та визначено методи їх формування за видами діяльності, встановлено залежність умов конкурентності від частки ринку суб’єкта господарювання, наведено класифікацію методів досягнення умов конкурентності залежно від способу впливу на конкуренцію. Carried out research to identify the conditions of competition in activities of economic entities, since the vast majority of research competition in product markets are taken into account market performance rather than features of business enterprises that their behavior reflects the presence or absence of competition in the market. We consider the concept of "condition of competition" and defined methods of their formation by activity. The dependence of the competitive conditions of the market share of the entity. The classification methods of achieving the conditions of competition depending on how the impact on competition.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectумови конкурентностіuk_UA
dc.subjectчастка ринкуuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectконкурентне становищеuk_UA
dc.subjectсуб’єкт господарюванняuk_UA
dc.subjectcondition of competitionuk_UA
dc.subjectmarket shareuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectcompetition positionuk_UA
dc.subjectentrepreneursuk_UA
dc.titleФормування умов конкурентності за видами господарської діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeCreating of competitive conditions by economic activitiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2012. – № 749

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14-66-70.pdf165.93 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.