Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/25838
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКосар, Н. С.-
dc.contributor.authorДікун, О. А.-
dc.contributor.authorБілик, І. І.-
dc.date.accessioned2015-01-14T15:23:35Z-
dc.date.available2015-01-14T15:23:35Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКосар Н. С. Гармонійна взаємодія системи збалансованих показників ефективності та маркетингової стратегії компанії / Н. С. Косар, О. А. Дікун, І. І. Білик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 179–183. – Бібліографія: 6 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25838-
dc.description.abstractВисвітлено практичний аспект вирішення проблеми розроблення ринкової стратегії компанії внаслідок поєднання ідеологічних засад бізнесу, сформульованих власниками як місія і бачення, із системою збалансованих показників ефективності (BSC) її діяльності. Запропоновано створити на базі BSC процесну організаційно-управлінську структуру, яка забезпечить досягнення бажаних властивостей продуктів компанії та її успішної конкурентної позиції. Practical side of problem of building company’s market strategy as a result of a combination of ideological bases of business formulated by owners as the mission and the vision and the balanced scorecard (BSC) solution outlined. The process of establishment of management structure based on BSC, which allows ensuring an achievement of required properties of a company’s products and its successful competitive position suggested.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectBSCuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectпроцесний менеджментuk_UA
dc.subjectBSCuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectprocess managementuk_UA
dc.titleГармонійна взаємодія системи збалансованих показників ефективності та маркетингової стратегії компаніїuk_UA
dc.title.alternativeHarmonic interrelations of the balanced scorecard and markеting strategy of the companyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2012. – № 749

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
34-179-183.pdf256.5 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.