Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/25818
Title: Формування інформаційного забезпечення менеджменту персоналу підприємства в системі маркетингу
Other Titles: Formation of informational support of enterprise personnel’s management in the marketing system
Authors: Мороз, Л. І.
Bibliographic description (Ukraine): Мороз Л. І. Формування інформаційного забезпечення менеджменту персоналу підприємства в системі маркетингу / Л. І. Мороз // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 215–221. – Бібліографія: 11 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: інформаційне забезпечення
маркетинг
рефлексивне управління
рефлексивно- психологічні риси
збутова діяльність
матеріально-технічне забезпечення
математичний інструментарій
informational support
marketing
reflexive management
reflexive psychological traits
sale activity
material and technical support
mathematical tools
Abstract: Проведена вибірка й узагальнення якісних і кількісних складових формування інформаційного забезпечення для менеджерів у системі маркетингу на прикладі матеріально-технічного забезпечення та збуту продукції підприємства. Обґрунтовано значення інформації в діяльності персоналу підприємства та необхідність використання їх рефлексивно-психологічних ознак. The problems and the complex components of management of enterprise’s marketing activities are considered, as well as selection and generalization of the qualitative and quantitative components of forming of informational support are carried out for managers in the marketing system as an example logistics and marketing company, which included mathematical dependences for determining standards of finished products; volume of sales, total supply of finished products; actual level of sales, predicted sales. The importance of information in activities of company personnel and the need for their reflexive psychological traits is proved that give reason to the selection and ranking of quality traits required sales manager for effective implementation of sale.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25818
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2012. – № 749

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
40-215-221.pdf208.77 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.