Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/25656
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDemkiv, Ya. V.-
dc.date.accessioned2014-12-17T09:15:23Z-
dc.date.available2014-12-17T09:15:23Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationDemkiv Ya. V. Methodological approaches to the “breakthrough” products pricing / Ya. V. Demkiv // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 799 : Проблеми економіки та управління. – С. 41–47. – Bibliography: 12 titles.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25656-
dc.description.abstractThe concept of “breakthrough” products, their characteristics and methods of their identification are specified. The main approaches to pricing the products that are new to the market are analyzed. The basic factors that affect formation of the “breakthrough” product consumer value are examined. The use of methodology for the “breakthrough” product pricing according to the level of its consumer value is grounded. Уточнено поняття “проривних” товарів, їх характеристики та методику ідентифікації. Проаналізовано основні підходи до встановлення ціни на нові для ринку товари. Досліджено основні чинники, що впливають на формування споживної вартості “проривного” товару. Обґрунтовано застосування методики встановлення ціни на “проривний” товар на рівні його цінності, сприйнятої споживачами.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subject“breakthrough” conceptuk_UA
dc.subject“breakthrough” productuk_UA
dc.subjectpriceuk_UA
dc.subjectvalueuk_UA
dc.subjectutilityuk_UA
dc.subjectconsumer value scaleuk_UA
dc.subjectконцепція “прориву”uk_UA
dc.subject“проривний” товарuk_UA
dc.subjectцінаuk_UA
dc.subjectцінністьuk_UA
dc.subjectкорисністьuk_UA
dc.subjectспоживна вартістьuk_UA
dc.subjectшкала споживної вартостіuk_UA
dc.titleMethodological approaches to the “breakthrough” products pricinguk_UA
dc.title.alternativeМетодичні підходи до встановлення ціни на “проривні” товариuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2014. – №799

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8-41-47.pdf154.98 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.