DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Притула, Н. | - |
dc.date.accessioned | 2014-12-08T08:15:56Z | - |
dc.date.available | 2014-12-08T08:15:56Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Притула Н. Оптимізація режимів роботи газотранспортних систем / Н. Притула // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2013. – № 771 : Комп'ютерні науки та інформаційні технології. – С. 342–348. – Бібліографія: 5 назв. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25494 | - |
dc.description.abstract | Проаналізовано проблеми знаходження оптимальних режимів роботи газотранспортних систем. Наведено перелік факторів, які впливають на оптимальність окремих підсистем і системи транспортування газу, загалом. Знайдені оцінки потенціалу оптимізації для окремих технологічних об’єктів і підсистем газотранспортної системи. Запропоновані способи вирішення проблеми. The analysis of problem of finding of optimum operating modes of gas transmission systems is carried out. The list of factors which influence an optimality of separate subsystems and the gas transmission system as a whole is given. Estimates of optimization potential for separate technological objects and subsystems of the gas transmission system are found. Problem solutions are offered. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво Львівської політехніки | uk_UA |
dc.subject | газотранспортна система | uk_UA |
dc.subject | потенціал оптимізації | uk_UA |
dc.subject | оптимальний режим | uk_UA |
dc.subject | компресорна станція | uk_UA |
dc.subject | підземне газосховище | uk_UA |
dc.subject | the gas transmission system | uk_UA |
dc.subject | an optimum mode | uk_UA |
dc.subject | a compressor station | uk_UA |
dc.subject | an underground gas storage | uk_UA |
dc.subject | an optimization potential | uk_UA |
dc.title | Оптимізація режимів роботи газотранспортних систем | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Комп'ютерні науки та інформаційні технології. – 2013. – №771
|