Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/25458
Title: Механізм оцінювання ефективності рекламного повідомлення нової марки
Other Titles: The mechanism of evaluating the effectiveness of advertising message a newbrand
Authors: Гараніна, І. І.
Bibliographic description (Ukraine): Гараніна І. І. Механізм оцінювання ефективності рекламного повідомлення нової марки / І. І. Гараніна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2012. – № 749 : Логістика. – C. 139–143. – Бібліографія: 8 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: реклама
рекламне повідомлення
ефективність рекламної кампанії
нова торгова марка
фірмовий стиль
advertising
the advertisingmessage
advertising effectiveness
new brand
corporate identity
Abstract: Проаналізовано всі етапи планування рекламної діяльності підприємства та описано особливості оцінювання ефективності рекламної кампанії на кожному з них. Зокрема, детально розглянуто етап розроблення концепції рекламного повідомлення. Детально описано процес розроблення фірмового стилю нової марки. Показано механізм оцінювання ефективності рекламного повідомлення нової марки на споживчому ринку. The article all stages of planning advertising company are analyzed and the features of evaluating the effectiveness of advertising on each of them (development of the general concept of the campaign, the development of the concept of advertising messages, media development strategy for the campaign, determine the effectiveness of advertising campaigns) are described. In particular, detail the stage of development of the concept of advertising messages are considered. Also the development of media strategy and its features is describes. Described in detail the process of developing a new corporate identity brand, namely: brand positioning, corporate image development, create a logo, a slogan, using corporate colors, fonts. The paper shows a mechanism for evaluating the effectiveness of advertising messages a new brand in the consumer market. Shown which methods of testing communication effectiveness and when should be used. Specifically, in the article the goals of each of the testing phases, namely, during the development of the concept of a new brand advertising strategy, developing the concept of advertising message, preliminary testing of advertising message, post-test of the advertising campaign are defined.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25458
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2012. – № 749

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
27-139-143.pdf164.33 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.