Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/25147
Title: Optimization of 2,3-dimethylbuta-1,3-diene and 2-hydroxyethyl methacrylate cyclization reaction conditions
Other Titles: Оптимізація умов реакції циклізації 2,3-диметилбута-1,3-дієну та 2-гідроксиетилметакрилату
Authors: Kostiv, Irina
Polyuzhin, Igor
Vytrykush, Nataliya
Marshalok, Galina
Yatchyshyn, Josyp
Bibliographic description (Ukraine): Optimization of 2,3-dimethylbuta-1,3-diene and 2-hydroxyethyl methacrylate cyclization reaction conditions / Irina Kostiv, Igor Polyuzhin, Nataliya Vytrykush, Galina Marshalok, Josyp Yatchyshyn // Chemistry & Chemical Technology. – 2014. – Volume 8, number 1. – P. 35–40. – Bibliography: 12 titles.
Issue Date: 2014
Publisher: Publishing House of Lviv Polytechnic National University
Keywords: optimization
2,3-dimethylbuta-1,3-diene
2-hydroxyethyl methacrylate
2-hydroxyethyl-1,3,4-trimethylcyclohex- 3-en carboxylate
full factorial experiment
оптимізація
2,3-диметилбута- 1,3-дієн
2-гідроксиетилметакрилат
2-гідроксиетил- 1,3,4-триметилциклогекс-3-енкарбоксилат
повний факторний експеримент
Abstract: Based on the experimental studies and mathematical modeling method, we have chosen the optimal conditions of the 2,3-dimethylbuta-1,3-diene and 2-hydroxyethyl methacrylate cyclization reaction with obtaining of 2-hydroxyethyl-1,3,4-trimethylcyclohex-3-en carboxylate. На основі експериментальних досліджень методом математичного моделювання вибрано оптимальні умови реакції циклізації 2,3-диметилбута-1,3-дієну та 2-гідроксиетилметакрилату з отриманням 2-гідроксиетил-1,3,4-триметилциклогекс-3-енкарбоксилату.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25147
Content type: Article
Appears in Collections:Chemistry & Chemical Technology. – 2014. – Vol. 8, No. 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6-35-40.pdf182.62 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.