Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/25123
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKrykavskyi, Y. V.-
dc.contributor.authorKosar, N. S.-
dc.contributor.authorStets, О. М.-
dc.date.accessioned2014-11-13T10:31:12Z-
dc.date.available2014-11-13T10:31:12Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationKrykavskyi Y. V. Innovations in the field of marketing as a factor for increasing the competitiveness of domestic dairy processing factories / Y. V. Krykavskyi, N. S. Kosar, О. М. Stets // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 789 : Логістика. – С. 55–62. – Bibliography: 20 titles.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25123-
dc.description.abstractThe article studies the peculiarities of Ukrainian milk and dairy products market under current conditions. It substantiates steps to improve the competitiveness of milk processing factories by implementing innovations in their product marketing and sales policy. The effectiveness of such measures is proven in the context of a domestic milk processing company. Досліджено особливості ринку молока та молокопродуктів України у сучасних умовах. Обґрунтовано заходи щодо підвищення конкурентоспроможності продукції молокоперобних підприємств шляхом втілення інновацій у їх маркетингову товарну та збутову політику. Доведено ефективність використання таких заходів на прикладі вітчизняного молокоперобного підприємства.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectproduct competitivenessuk_UA
dc.subjectmilk and dairy products marketuk_UA
dc.subjectmarketing innovationsuk_UA
dc.subjectproduct qualityuk_UA
dc.subjectproducer’s marketing departmentsuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність товаруuk_UA
dc.subjectринок молока та молокопродуктівuk_UA
dc.subjectінновації у сфері маркетингуuk_UA
dc.subjectякість продукціїuk_UA
dc.subjectвласні збутові підрозділи виробникаuk_UA
dc.titleInnovations in the field of marketing as a factor for increasing the competitiveness of domestic dairy processing factoriesuk_UA
dc.title.alternativeІнновації у сфері маркетингу як фактор підвищення конкурентоспроможності вітчизняних молокопереробних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2014. – №789

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9-55-62.pdf169.73 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.