Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/25000
Title: Формування основних сегментів терміносистеми когнітивної лінгвістики (діахронічний та синхронічний аспекти)
Authors: Хоменська, Інна
Bibliographic description (Ukraine): Хоменська І. Формування основних сегментів терміносистеми когнітивної лінгвістики (діахронічний та синхронічний аспекти) / Інна Хоменська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 791 : Проблеми української термінології. – С. 169–174. – Бібліографія: 16 назв.
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: термінологія
когнітивна лінгвістика
концепт
фрейм
концептуалізація
модель представлення знань
terminology
cognitive linguistics
concept
frame
conceptualization
categorization
knowledge representation model
Abstract: У статті йдеться про основні історичні етапи розвитку складових термінологічної системи та сучасні дефініції головних понять когнітивної лінгвістики. Визначено етапи формування когнітивної лінгвістики як науки, розмежовано основні поняття термінологічної системи досліджуваної наукової парадигми. Окреслено фреймову модель та типи фреймів як основні при опису концептуальної картини світу та описано основні підходи до визначення терміна «концепт». The article deals with the main historical stages of development of the components of the cognitive linguistics terminology. The main concepts of cognitive linguistics are defined as well as the stages of development of cognitive linguistics as a science. The basic concepts of the term system of the researches scientific paradigm are distinguished. The frame model and types of frames as the basis of description of the conceptual world view are outlined. The main approaches to the definition of the term «concept» are described.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25000
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми української термінології. – 2014. – №791

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
36-169-174.pdf197.71 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.