Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/24929
Title: Аналіз друкованих та електронних джерел рекламних видань
Authors: Скоробогатих, Наталя
Хміль, Ірина
Bibliographic description (Ukraine): Скоробогатих Н. Аналіз друкованих та електронних джерел рекламних видань / Наталя Скоробогатих, Ірина Хміль // Інформація, комунікація, суспільство 2014 : матеріали 3-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2014, 21–24 травня 2014 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 224–225. – Бібліографія: 1 назва.
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: друковані видання оголошень
електронні аналоги
електронні джерела оголошень
Abstract: The advertisement filling of periodicals is analysed from the point of view of traditional presentation of information and him electronic variant. Such segment of the informative filling is investigational in print editions, and also on Internet-auctions. Comparative description, advantages and defects, is illuminated each of such advertisement information generators. This analysis is conducted on the Ukrainian segment of array of advertisement information.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/24929
Content type: Article
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2014). – 2014 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
105-224-225.pdf234.02 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.