Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/24682
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКушнірецька, Ірина-
dc.contributor.authorБерко, Андрій-
dc.date.accessioned2014-10-29T09:31:10Z-
dc.date.available2014-10-29T09:31:10Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКушнірецька І. Методика «чорної скриньки» та агентно-орієнтованого підходу для забезпечення Mash-Up інтеграції інформаційних ресурсів / Ірина Кушнірецька, Андрій Берко // Інформація, комунікація, суспільство 2014 : матеріали 3-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2014, 21–24 травня 2014 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, Кафедра інформаційних систем і мереж. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 62–63. – Бібліографія: 2 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/24682-
dc.description.abstractThe "black box" method and the agent-oriented approach for meshap integration of information resources has been described. The domain model of meshap application according to the "black box" method and the agent-oriented approach has been presented. The main phases of information resources integration have been determined.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectметодика «чорної скриньки»uk_UA
dc.subjectагентно-орієнтований підхідuk_UA
dc.subjectмешап-інтеграціяuk_UA
dc.subjectмешап-додатокuk_UA
dc.subjectінформаційний ресурсuk_UA
dc.titleМетодика «чорної скриньки» та агентно-орієнтованого підходу для забезпечення Mash-Up інтеграції інформаційних ресурсівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2014). – 2014 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24-62-63.pdf295.74 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.