Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/2457
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБілан, О. В.-
dc.date.accessioned2010-02-18T21:01:45Z-
dc.date.available2010-02-18T21:01:45Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationБілан О. В. Застосування брейдингу: переваги і недоліки / О. В. Білан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 640 : Проблеми економіки та управління. – С. 231–235. – Бібліографія: 14 назв.uk
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2457-
dc.description.abstractДосліджено відмінності та дотичність категорій “бренд”, “торгова марка”, “товарний знак”, “фірмовий знак” з метою субординації їх змістових значень. Виявлено чинники зовнішнього та внутрішнього середовища, що чинять синергетичний вплив на результати впровадження брендингу вітчизняними підприємствами. Індентифіковано вплив брендингу на споживачів і суспільство загалом. It is investigational difference and similarity categories of “brand”, “trade mark”, “commodity sign”, “logo” with the purpose of deference to rank of them semantic values. Found out the factors of external and internal environment, which render synergistically influence on the results of introduction of branding domestic enterprises. Identification influence of branding on users and society on the whole.uk
dc.language.isouauk
dc.publisherВидавництво Національного університету “Львівська політехніка”uk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectторгова маркаuk
dc.subjectтоварний знакuk
dc.subjectbranduk
dc.subjecttrade markuk
dc.subjectcommodity signuk
dc.titleЗастосування брейдингу: переваги і недолікиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2009. – №640

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32.pdf170.29 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.