Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/24294
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПанченко, Ольга-
dc.date.accessioned2014-04-10T15:16:41Z-
dc.date.available2014-04-10T15:16:41Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationПанченко О. Сутність ефективності маркетингових комунікацій / Ольга Панченко // Економіка і менеджмент : матеріали ІI Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2011, 24–26 листопада 2011 р., Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – C. 80–83. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки). – Бібліографія: 13 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/24294-
dc.description.abstractРозглянуто поняття ефективності маркетингових комунікацій та методи їх оцінки.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectоцінкаuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectметодиuk_UA
dc.subjectефектuk_UA
dc.titleСутність ефективності маркетингових комунікаційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Економіка і менеджмент (EM-2011 ). – 2011 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
25-Panchenko-80-83.pdf237.9 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.