Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/24281
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКатерина, Яворська-
dc.date.accessioned2014-04-10T15:11:54Z-
dc.date.available2014-04-10T15:11:54Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЯворська К. Функціональна послідовність стратегічного маркетингового управління портфелем бізнесів / Яворська Катерина // Економіка і менеджмент : матеріали ІI Міжнародної конференції молодих вчених ЕМ-2011, 24–26 листопада 2011 р., Львів, Україна / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – C. 84–87. – (3-й Міжнародний молодіжний фестиваль науки). – Бібліографія: 12 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/24281-
dc.description.abstractПоказано місце стратегічного маркетингового управління в системі стратегічного управління підприємством. Розкрито зміст категорії «стратегічне маркетингове управління портфелем бізнесів» Запропоновано методику маркетингового управління портфелем бізнесів основану на функціональному підходіuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectпортфель бізнесівuk_UA
dc.subjectмаркетингове управлінняuk_UA
dc.subjectстратегічне маркетингове управління портфелем бізнесівuk_UA
dc.subjectрівень управлінняuk_UA
dc.subjectстратегічна бізнес-одиницяuk_UA
dc.titleФункціональна послідовність стратегічного маркетингового управління портфелем бізнесівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Економіка і менеджмент (EM-2011 ). – 2011 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
26-Yavorska-84-87.pdf238.58 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.