DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Бідюк, Наталя | - |
dc.contributor.author | Тарасова, Ольга | - |
dc.date.accessioned | 2014-04-04T12:02:23Z | - |
dc.date.available | 2014-04-04T12:02:23Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Бідюк Н. Ретроспективний огляд розвитку освітнього напряму “Міжнародні відносини” як складової гуманітарної освіти у США / Наталя Бідюк, Ольга Тарасова // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2013. – № 2. – С. 242–253. – Бібліографія: 12 назв. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/24229 | - |
dc.description.abstract | В статье осуществлен ретроспективный анализ процесса возникновения и становления высшего профессионального образования в области международных отношений в Соединенных Штатах Америки. The article presents retrospective analysis of the process of emergence and establishment of higher education in the field of international relations in the United States of America. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво Львівської політехніки | uk_UA |
dc.subject | высшее образование США | uk_UA |
dc.subject | университет | uk_UA |
dc.subject | профессиональная школа | uk_UA |
dc.subject | специалист в области международных отношений | uk_UA |
dc.subject | United States of America higher education | uk_UA |
dc.subject | university | uk_UA |
dc.subject | professional school | uk_UA |
dc.subject | specialist in the field of international relations | uk_UA |
dc.title | Ретроспективний огляд розвитку освітнього напряму “Міжнародні відносини” як складової гуманітарної освіти у США | uk_UA |
dc.title.alternative | Ретроспективный обзор развития образовательного направления “Международные отношения” как составляющей гуманитарногообразования в США | uk_UA |
dc.title.alternative | Retrospective review of “International relations” educational approach development as a component of humanitarian education in the USA | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2013. – №2
|