Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/24223
Title: Психолого-педагогічні аспекти формування ефективного стилю спілкування майбутнього вчителя зі школярами
Other Titles: Психолого-педагогические аспекты формирования эффективного стиля общения будущего учителя со школьниками
Psychological and pedagogical aspects of effective communication style formation of future teacher with pupils
Authors: Бородій, Дана
Bibliographic description (Ukraine): Бородій Д. Психолого-педагогічні аспекти формування ефективного стилю спілкування майбутнього вчителя зі школярами / Дана Бородій // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2013. – № 2. – С. 181–188. – Бібліографія: 9 назв.
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: общение
педагогическое взаимодействие
трудности общения
эффективность общения
communication
pedagogical interaction
communication difficulties
effectiveness of communication
Abstract: Статья раскрывает особенности педагогического общения педагога со школьниками, его структуру; автор характеризирует этапы формирования эффективного стиля общения будущего учителя в процессе его профессионально-педагогической подготовки, определяет принципы, на которых должно основываться педагогическое общение педагога со школьниками. The article educes features and structure of pedagogical communication of teacher with students; the author describes the stages of effective communication style formation of future teacher in the process of vocational and educational training. The paper determines the principles that pedagogical communication of teacher with students should be based on.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/24223
Content type: Article
Appears in Collections:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2013. – №2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23-181-188.pdf369.02 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.