https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/24218
Title: | Структурно-функціональна семантика категорії “взаємодія” в педагогічній психології |
Other Titles: | Структурно-функциональная семантика категории “взаимодействие” в педагогической психологии Structural and functional semantics of the category of interaction in pedagogical psychology |
Authors: | Ковальчук, Зоряна |
Bibliographic description (Ukraine): | Ковальчук З. Структурно-функціональна семантика категорії “взаємодія” в педагогічній психології / Зоряна Ковальчук // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2013. – № 2. – С. 137–143. – Бібліографія: 8 назв. |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Видавництво Львівської політехніки |
Keywords: | семантика взаимодействие педагогическая психология межличностный учитель ученик semantics interaction pedagogical psychology interpersonal teacher pupil |
Abstract: | Предлагаемая статья является философским, этимологическим, семантическим и лингвостилистическим анализом понятия “педагогическое взаимодействие”, что позволит углубить уровень понимания сущности его дефиниции для дальнейшего научного исследования. The article is a philosophical, etymological, semantic, lingual and stylistic analysis of the notion of “pedagogical interaction” that gives the possibility to raise understanding of its definition essence for further scientific researches. |
URI: | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/24218 |
Content type: | Article |
Appears in Collections: | Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2013. – №2 |
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
18-137-143.pdf | 362.81 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.