Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/24118
Title: Особливості професійного вибору в галузі “Фізичне виховання і спорт”
Other Titles: Особенности профессионального выбора в сфере “Физическое воспитание и спорт”
Particularities of professional choice in the sphere of “physical education and sport”
Authors: Степанченко, Наталія
Bibliographic description (Ukraine): Степанченко Н. Особливості професійного вибору в галузі “Фізичне виховання і спорт” / Наталія Степанченко // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2013. – № 1. – С. 143–148. – Бібліографія: 9 назв.
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: физическое воспитание и спорт
абитуриент
профессиональный выбор
особенности мотивации
physical education and sport
applicants
professional choice
motivation particularities
Abstract: Рассматриваются особенности мотивации выбора профессии тренера-преподавателя в области “Физическое воспитание и спорт”. Представлены результаты лонгитюдных исследований спортивной квалификации абитуриентов, самооценки педагогических возможностей и результаты степени информированности абитуриентов об условиях работы специалистов по физической культуре и спорту. The article deals with the peculiarities of choice motivation of the trainer-teachers’ profession in the sphere of “Physical Education and Sport”. The author presents the results of longitude researches concerning sport qualification of applicants, self-evaluation of pedagogical possibilities and the results of the level of their awareness about work conditions of physical culture and sports specialists.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/24118
Content type: Article
Appears in Collections:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2013. – №1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17-143-148.pdf372.31 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.