Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/2409
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАртюхіна, М.-
dc.date.accessioned2010-02-15T18:47:38Z-
dc.date.available2010-02-15T18:47:38Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationАртюхіна М. Економіко-математична модель відтворення соціально-економічного потенціалу вищої школи / М. Артюхіна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – № 640 : Проблеми економіки та управління. – С. 8–13. – Бібліографія: 11 назв.uk
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2409-
dc.description.abstractВисокий попит на послуги вищої освіти обумовив постійне нарощування соціально-економічного потенціалу вищих навчальних закладів. Але в кожному закладі існують певні обмеження нарощування потенціалу. Саме пошукові шляхів ефективного відтворення потенціалу вищої школи за наявності обмежень і присвячено статтю. Geat demand for higher education services guarantees steady increasing of the social- economic potential of Higher Educational Establishments. But there are definite restrictions of the potential increasing at every establishment. Search of the effective development ways of the potential in higher education with the restrictions presence is the theme the article deals with.uk
dc.language.isouauk
dc.publisherВидавництво Національного університету "Львівська політехніка"uk
dc.subjectсоціально-економічний потенціалuk
dc.subjectвища школаuk
dc.subjectекономіко - математична модельuk
dc.subjectsocially is economic potentialuk
dc.subjecthigher schooluk
dc.subjecteconomics’ mathematical modeluk
dc.titleЕкономіко-математична модель відтворення соціально-економічного потенціалу вищої школиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2009. – №640

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
02.pdf309.22 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.