Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/24094
Title: Мультимедійні алгоритми як засіб розвитку пізнавальної активності учнів професійно-технічних училищ
Other Titles: Мультимедийные алгоритмы как средство развития познавательной активности учащихся профессионально-технических училищ
Multimedia algorithms as means of development of cognitive activity of students of vocational schools
Authors: Гаврищук, Ірина
Bibliographic description (Ukraine): Гаврищук І. Мультимедійні алгоритми як засіб розвитку пізнавальної активності учнів професійно-технічних училищ / Ірина Гаврищук // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2013. – № 1. – С. 51–57. – Бібліографія: 4 назви.
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: средства обучения
мультимедийные алгоритмы
техническое черчение
профессионально-техническое училище
means of teaching
multimedia algorithms
technical drawing
vocational school
Abstract: Рассматриваются проблемы применения мультимедийных алгоритмов в графической подготовке будущих квалифицированных рабочих. Определены дидактические функции и виды мультимедийных талгоритмов в изучении технического черчения. Обоснована целесообразность внедрения мультимедийных алгоритмов в учебный процесс профессионально-технических училищ. The article deals with the problems of application of multimedia algorithms in the graphic training of future qualified workers. The author defines didactic functions and types of multimedia algorithms in the process of technical drawing studying and grounds the expedience of multimedia algorithms introduction into the educational process of vocational schools.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/24094
Content type: Article
Appears in Collections:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2013. – №1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6-51-57.pdf403.87 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.