DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Джулай, Лариса | - |
dc.date.accessioned | 2014-03-25T08:49:43Z | - |
dc.date.available | 2014-03-25T08:49:43Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Джулай Л. Моделювання інтеграції знань у підготовці молодших медичних сестер у професійно-технічних навчальних закладах / Лариса Джулай // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2013. – № 1. – С. 44–50. – Бібліографія: 8 назв. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/24093 | - |
dc.description.abstract | В статье рассматривается практические аспекты реализации интеграции знаний преподавателями ПТУЗ. Визуальное представление в модели механизмов и приемов интегрирования позволяет более широко использовать интеграцию знаний при подготовке будущих младших медицинских сестер с ухода за больными. The article considers practical aspects of realization of knowledge integration by the teachers of vocational schools. Visual presentation in the model of mechanisms and methods of integration allows extending the use
of knowledge integration in the process of future assistant nurses’ training. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво Львівської політехніки | uk_UA |
dc.subject | интеграция | uk_UA |
dc.subject | интеграция знаний | uk_UA |
dc.subject | модель | uk_UA |
dc.subject | преподаватель | uk_UA |
dc.subject | младшая медицинская сестра | uk_UA |
dc.subject | integration | uk_UA |
dc.subject | knowledge integration | uk_UA |
dc.subject | model | uk_UA |
dc.subject | teacher | uk_UA |
dc.subject | assistant nurse | uk_UA |
dc.title | Моделювання інтеграції знань у підготовці молодших медичних сестер у професійно-технічних навчальних закладах | uk_UA |
dc.title.alternative | Моделирование интеграции знаний в подготовке младших медицинских сестер в профессионально-технических учебных заведениях | uk_UA |
dc.title.alternative | Modeling the integration of knowledge in the process of assistant nurses’ training in vocational school | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2013. – №1
|