Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/24040
Title: Психолого-педагогічні та методичні умови формування основ читацької самостійності молодших школярів
Other Titles: Психолого-педагогические и методические условия формирования основ читательской самостоятельности младших школьников
Psychological, pedagogical and methodical conditions of the formation of junior pupils’ reading independence foundations
Authors: Подановська, Галина
Bibliographic description (Ukraine): Подановська Г. Психолого-педагогічні та методичні умови формування основ читацької самостійності молодших школярів / Галина Подановська // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 6. – С. 96–102. – Бібліографія: 8 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: психолого-педагогические условия
методические условия
читательская самостоятельность
учитель начальных классов
младшие школьники
psychological and pedagogical conditions
methodical conditions
reading independence
primary school teacher
junior pupils
Abstract: В статье проведен анализ психолого-педагогических и методических условий формирования основ читательской самостоятельности младших школьников. В частности, внесены коррективы и дополнения в содержание и структуру уроков классного и внеклассного чтения в начальных классах. The article gives the analysis of psychological, pedagogical and methodical conditions of the formation of junior pupils’ reading independence. It also introduces corrective amendments and additions into the contents and structure of school and out-of-school reading lessons in a primary school.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/24040
Content type: Article
Appears in Collections:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №6

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13-96-102.pdf365.88 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.