DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Стрижак, Наталія | - |
dc.date.accessioned | 2014-03-21T09:31:57Z | - |
dc.date.available | 2014-03-21T09:31:57Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Стрижак Н. Формування екологічної компетентності випускників лісотехнічних коледжів: результати емпіричного дослідження / Наталія Стрижак // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 6. – С. 39–47. – Бібліографія: 11 назв. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/24033 | - |
dc.description.abstract | На основе анализа результатов опроса преподавателей лесотехнического колледжа и общественности в статье обсуждаются основные проблемы формирования и дальнейшего совершенствования экологической компетентности техников лесного хозяйства. The article deals with the main problems of formation and further development of ecological competence of forestry technicians, based on the analysis of the survey’s results, in which teachers of the Forestry College and the public took part. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво Львівської політехніки | uk_UA |
dc.subject | экологическая компетентность | uk_UA |
dc.subject | формирование экологической компетентности | uk_UA |
dc.subject | техники лесного хозяйства | uk_UA |
dc.subject | экологическая подготовка | uk_UA |
dc.subject | ecological competence | uk_UA |
dc.subject | environmental competence formation | uk_UA |
dc.subject | forestry technicians | uk_UA |
dc.subject | environmental training | uk_UA |
dc.title | Формування екологічної компетентності випускників лісотехнічних коледжів: результати емпіричного дослідження | uk_UA |
dc.title.alternative | Формирование экологической компетентности выпускников лесотехнических колледжей: результаты эмпирического исследования | uk_UA |
dc.title.alternative | Ecological competence formation of the forestry colleges’ graduates: the results of empirical research | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №6
|