Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/23873
Title: Використання інноваційних освітніх технологій у фаховій підготовці творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи
Other Titles: Использование инновационных образовательных технологий в профессиональной подготовке творческой личности будущего учителя начальной школы
Use of innovative educational technologies in professional training of a creative personality of a future primary school teacher
Authors: Красовська, Ольга
Виговський, Ігор
Bibliographic description (Ukraine): Красовська О. Використання інноваційних освітніх технологій у фаховій підготовці творчої особистості майбутнього вчителя початкової школи / Ольга Красовська, Ігор Виговський // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 4. – С. 131–140. – Бібліографія: 10 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: творческая личность учителя
профессиональная подготовка студентов
инновационные образовательные технологии
creative personality of a teacher
professional training of students
innovative educational technologies
Abstract: Данная статья посвящена актуальным проблемам формирования творческой личности учителя начальной школы в процессе профессиональной подготовки студентов педагогических факультетов в условиях использования инновационных образовательных технологий. This article considers actual problems of the formation of a creative personality of a primary school teacher in the process of professional training of students of pedagogical faculties under the terms of the use of innovative educational technologies.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23873
Content type: Article
Appears in Collections:Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17-131-140.pdf396.78 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.