DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Данильчук, Лариса | - |
dc.date.accessioned | 2014-03-11T10:20:51Z | - |
dc.date.available | 2014-03-11T10:20:51Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Данильчук Л. Сутність і зміст поняття “інформаційно-комунікаційні технології” / Лариса Данильчук // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 4. – С. 123–130. – Бібліографія: 16 назв. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23872 | - |
dc.description.abstract | В статье проведено исследование понятия “информационно-коммуникационные технологии”, их сущность, виды, классификация. Определено, что в профессиональных источниках дефиницию “информационно-коммуникационные технологии” часто отождествляют с информационными технологиями. The article considers the notion of “information and communications technologies”, its essence, types, and classifications. The author mentions
that in professional sources the definition of the notion of “information and communications technologies” is considered to be a synonym to the information technologies. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво Львівської політехніки | uk_UA |
dc.subject | информация | uk_UA |
dc.subject | информационная технология | uk_UA |
dc.subject | информационно-коммуникационные технологии | uk_UA |
dc.subject | средства информационно-коммуникационных технологий | uk_UA |
dc.subject | information | uk_UA |
dc.subject | information technology | uk_UA |
dc.subject | information and communications technologies | uk_UA |
dc.subject | means of information and communications technologies | uk_UA |
dc.title | Сутність і зміст поняття “інформаційно-комунікаційні технології” | uk_UA |
dc.title.alternative | Сущность и содержание понятия “информационно-коммуникационные технологии” | uk_UA |
dc.title.alternative | The essence and the contents of the notion of “information and communications technologies” | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №4
|