DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Сікорський, Петро | - |
dc.date.accessioned | 2014-03-07T09:39:15Z | - |
dc.date.available | 2014-03-07T09:39:15Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Сікорський П. Навчання математики учнів ПТНЗ за модульним принципом / Петро Сікорський // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 4. – С. 51–59. – Бібліографія: 4 назви. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23859 | - |
dc.description.abstract | В статье рассматриваются психолого-педагогические проблемы процесса усвоения учебного материала, принципы дискретности, непрерывности и периодического повторения при усвоении знаний, особенности обучения математики у ПТУЗ, сущность косвенной системы оценивания и модульной технологии обучения. The article deals with psychological and pedagogical problems of the process of educational materials learning, principles of continuity, discontinuity and repetition in the process of knowledge mastering, peculiarities of mathematics
teaching in vocational schools, and the essence of the indirect evaluation system and module technologies of studying. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво Львівської політехніки | uk_UA |
dc.subject | усвоение учебного материала | uk_UA |
dc.subject | обучение математике | uk_UA |
dc.subject | косвенная система оценивания | uk_UA |
dc.subject | модульная технология обучения | uk_UA |
dc.subject | профессионально-техническое учебное заведение | uk_UA |
dc.subject | educational materials learning | uk_UA |
dc.subject | mathematics teaching | uk_UA |
dc.subject | indirect evaluation system | uk_UA |
dc.subject | module technology of studying | uk_UA |
dc.subject | vocational school | uk_UA |
dc.title | Навчання математики учнів ПТНЗ за модульним принципом | uk_UA |
dc.title.alternative | Обучение математике учащихся ПТУЗ по модульному принципу | uk_UA |
dc.title.alternative | Teaching mathematics to vocational schools’ students on module principle | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №4
|