DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Романенко, Юлія | - |
dc.date.accessioned | 2014-03-05T13:08:42Z | - |
dc.date.available | 2014-03-05T13:08:42Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Романенко Ю. Концептуальні положення моніторингу якості вищої освіти / Юлія Романенко // Педагогіка і психологія професійної освіти. – Львів, 2012. – № 3. – С. 165–174. – Бібліографія: 11 назв. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23843 | - |
dc.description.abstract | Автор теоретически обосновывает разработанные концептуальные положения мониторинга качества высшего образования путем уточнения понятий (“качество высшего образования”, “мониторинг качества высшего образования”) и определяет методические основы системы
оценивания качества высшего образования, функции, направления, структуру организации, объекты, этапы, источники информации, результаты, инструменты мониторинга качества высшего образования. The author theoretically proves the developed conceptual principles of
the monitoring of the quality of higher education by making the concepts (“quality of higher education”, “monitoring of quality of higher education”) more exact. The article determines the methodological bases of the system of estimation of the quality of higher education; functions, directions, the structure of organization, objects, stages, the sources of information, results, instrument of monitoring of the quality of higher education. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво Львівської політехніки | uk_UA |
dc.subject | концепция | uk_UA |
dc.subject | мониторинг | uk_UA |
dc.subject | качество высшего образования | uk_UA |
dc.subject | conception | uk_UA |
dc.subject | monitoring | uk_UA |
dc.subject | quality of higher education | uk_UA |
dc.title | Концептуальні положення моніторингу якості вищої освіти | uk_UA |
dc.title.alternative | Концептуальные положения мониторинга качества высшего образования | uk_UA |
dc.title.alternative | Conceptual principles of the higher education quality monitoring | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №3
|